Παρασκευή 8 Ιουλίου 2011

Δύο τραγούδια: "Όποιος ταράξει τα νερά" και "Το Κενό" / ένα μικρό αφιέρωμα στην κ. Κατερίνα Πετράκου...

 
Όποιος ταράξει τα νερά
(στίχοι/μουσική/τραγούδι: Κατερίνα Πετράκου)
 
Άκουσέ το εδώ:http://eimaistahaimou.blogspot.com/2010/03/blog-post_3953.html
 

Στον κόσμο αυτό που με συμβάσεις συγκρατείται
με δανεικά μα και χωρίς ντροπή κινείται
δεν έχει θέση για αισθήματα κι αλήθειες
ούτε για πράξεις που ενοχλούνε τις συνήθειες

Όποιος ταράξει τα νερά
στο λέω και πάρ’ το σοβαρά
είναι χαμένος
και από ξένους και δικούς διπλά διωγμένος

Δεν είναι μόνο οι πολλοί που τρων τους λίγους
είναι κι οι λίγοι που μισούνε τους πιο λίγους
κι έτσι σιγά σιγά φτάνουμε στη μονάδα
και μη ρωτάς τα χάλια τα δικά της τά ‘δα


...............................................................................

Το κενό 

Στίχοι μουσική: Κατερίνα Πετράκου


Κι άλλο τσιγάρο κι άλλη κασέτα  
τρία πακέτα κι ειν’ η ώρα τρεις και δέκα
έχω τα φώτα μου σβηστά
τη μουσική ψιθυριστά
μη μαθευτούν τα φοβερά μου μυστικά

χωρίς αιτία σε περιμένω
σ’ ένα σημείο που δεν ξέρεις κι είναι ξένο
γιατί κι αν ήμουν στο γνωστό
το ίδιο θα ‘ταν πιθανό
να ‘ρθεις και να βγει το προαίσθημα σωστό

Μες το μυαλό μου κάνω παιχνίδι
βλέπω το αίσθημα να μου τελειώνει ήδη
κι άμα τελειώσει με καημό
σου λέω κάτι αληθινό
πως θα βρεθώ σε μεγαλύτερο κενό


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου