Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

Δύο "παραγγελιές" του Σέργιου και μία αφιέρωση

.........................................................

Δύο "παραγγελιές" του Σέργιου και μία αφιέρωση






Ωραία Κοιμωμένη

Μουσική/Στίχοι: Ξυδάκης Νίκος/Γκόνης Θοδωρής

Τ' άσπρα χαλικάκια
εκείνου του μικρούλη
του κοντορεβιθούλη
ποιος πρώτος θα τα βρει;

Στους δρόμους σκορπισμένα
για σένα και για μένα
κι όποιος πρώτος τα βρει
στο κάστρο αυτός θα μπει.

Στο κάστρο είναι κλεισμένη
χρόνους εκατό
η ωραία κοιμωμένη
κι ένα μυστικό.

Μάγισσα το κρατάει
δράκοντας το φυλάει
στο κάστρο πώς θα μπω;
Πες μου το μυστικό,
αχ πες μου το μυστικό.

Κάποιος π' όλα τα ξέρει
ψηλά στον Υμηττό
συνάντησ' ένα βράδυ
κρυφά το μυστικό.

Ωραία κοιμωμένη
στ' αλήθεια σ' αγαπώ
δείξε μου εσύ το δρόμο
και θάρθω να σε βρω.

Το μόνο της ζωής μου
ταξίδι είσαι εσύ,
κοντεύω τα σαράντα
κι ακόμα είμαι παιδί.

Μάγισσα το κρατάει
δράκοντας το φυλάει
στο κάστρο πώς θα μπω;
Πες μου το μυστικό,
αχ πες μου το μυστικό.





Τα Μέγαρα

Στίχοι: Θοδωρής Γκόνης
Μουσική: Ορφέας Περίδης
Πρώτη εκτέλεση: Μανώλης Λιδάκης


Τα Μέγαρα, όταν έρχομαι
τα λέω Ελευσίνα
να φτάσω θέλω, βιάζομαι
κοντά σου στην Αθήνα.

Κι όταν περνάω τον Ισθμό

πάντα περνά βαπόρι
με τ' όνομά σου σκαλιστό
σε πρύμνη και σε πλώρη.

Με τ' όνομά σου να κυλά

δεξιά στη Σαλαμίνα
χίλια φωτάκια μου μηνούν
πως είσαι στην Αθήνα.





ΟΤΑΝ ΣΗΜΑΝΕΙ Η ΩΡΑ

Στίχοι: Άννα Μπακιρτζή.
Μουσική: Άκης Πάνου.
Πρώτη εκτέλεση: Γρηγόρης Μπιθικώτσης, δίσκος 45 στροφών, 1968.
Δεύτερη φωνή: Βούλα Γκίκα.



Ξέρω πως θα φύγεις μακριά μου
μέσα από την αγκαλιά μου
θα πετάξεις σαν πουλί.

Ξέρω πως θα κλάψουμε κι οι δυο
στο πικρότερο αντίο
στο πικρότερο φιλί

Κι όταν σημάνει η ώρα
τότε καρδιά μου χρυσή
τη μεγαλύτερη μπόρα
θα την περάσεις εσύ

Στάλα, δεν με ρώτησες μια στάλα
αν χωράν μαζί με τ' άλλα
τα φαρμάκια τούτα δω

Πίσω ποτέ θα γυρίσεις πίσω
πόσες νύχτες θα μετρήσω
ώσπου να σε ξαναδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου