Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου 2013

Επικοινωνιακά μέσα "ποιοτικών" θιάσων...

........................................................


Αυτή είναι η σωστή αφίσα,
 

 
...όχι αυτή!...






Εντύπωση μου προκαλούν, καθώς κινούμαι στις κεντρικές λεωοφόρους και οδούς του Κλεινού Άστεως, οι αφίσες του Θεάτρου του Νέου Κόσμου που διαφημίζουν την παράσταση του "Κοινού Λόγου" στο Ηρώδειο προχθές την Τετάρτη (4/9). Οι περισσότερες (για να μην πω όλες όσες έχω δει εγώ) απεικονίζουν μόνο το προφίλ της Λυδίας Κονιόρδου. Με ποιο κριτήριο δικαιοσύνης έχει γίνει αυτή η επιλογή; Ανταποκρίνεται στην αλήθεια της παράστασης; Όχι, βέβαια. Η συμμετοχή και των 5 γυναικών είναι ισότιμη και ισοβαρής. Είναι η Λυδία Κονιόρδου πιο αναγνωρίσιμη από τις άλλες, θα μπορούσε να είναι η απάντηση. Πιθανόν, αν και θα ρωτήσω: άραγε σε ποιους; Στους θεατρόφιλους αυτού του ρεπερτορίου; Μα οι θεατρόφιλοι αυτοί είναι ήδη πληροφορημένοι και για το έργο που θα δουν και για τη σύνθεση του θιάσου, αλλά και για το ρεπερτόριο που το Θέατρο του Νέου Κόσμου υπηρετεί. Τι τους χρειάζεται αυτή η μονοπρόσωπη προβολή; 
   Αν η διαφημιστική καμπάνια της παράστασης σκοπό έχει να προσεταιριστεί ένα ευρύτερο της "τακτικής πελατείας" του θιάσου κοινό, τότε θα έλεγα ότι ματαιοπονεί και ξοδεύεται χωρίς αποτέλεσμα. Διότι η κ. Κονιόρδου δε λέει τίποτα σε ένα κοινό που "σιτίζεται" από την τηλεόραση και από αντίστοιχης αισθητικής θεατρικά σχήματα και εγχειρήματα. Αν δεν καλύπτει ανάγκες ματαιοδοξίας της άξιας πρωταγωνίστριας, ένα είναι σίγουρο: θολώνει τη φυσιογνωμία του Θεάτρου του Νέου Κόσμου και τη μετατρέπει, έστω και προσώρας, σε αυτή ενός θεάτρου πρωταγωνιστών. Είναι άραγε επιθυμητή μια τέτοια μετάλλαξη;...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου